Vrátenie tovaru a reklamácie

Nevyhovuje Vám vybraný tovar alebo nie ste úplne spokojní s výberom? Môžete sa na nás spoľahnúť, že spoločne vašu objednávku vyriešime k vašej spopkojnosti.

Je pre nás záväzkom vaša spokojnosť a čo najlepšia skúsenosť s nákupom. Sme tu vždy pre vás pripravení vyriešiť požiadavky na vrátenie tovaru. Bezpečnosť nákupu je pre nás prvoradá.

Sme tu pre vás vyriešiť akúkoľvek situáciu, k vašej maximálnej spokojnosti.

Ako postupovať pri vrátení tovaru alebo reklamácií?

Reklamácie a vrátenie tovaru v IoT SmartHome sa Vám snažíme čo najviac zjednodušiť. Všetko, čo musíte urobiť je, aby vrátený tovar spĺňal určité podmienky.

Základnou podmienkou je, aby tovar, o ktorý nemáte záujem nebol poškodený. Takýto tovar je ďalej nepredajný. Vy by ste si tiež nekúpili tovar, ktorý už bol otvorený a poškodený niekým iným. Dôležité je postupovať podľa našich obchodných podmienok.

  • Chcete nám zakúpený tovar vrátiť?
    V zmysle obchodných podmienok Vám vyhovieme.
  • Bol Vám dopravcom doručený poškodený tovar?
    Vymeníme Vám ho za iný.
  • Dostali ste nekompletnú objednávku?
    Chýbajúci tovar Vám pošleme na naše náklady.
  • Bol Vám doručený iný tovar?
    Nesprávny tovar Vám vymeníme.

Postup vrátenia tovaru

  1. Stiahnite si formulár na odstúpenie od zmluvy TU
  2. Vyplňte formulár - budeme radi, ak uvediete aj dôvod vrátenia, aby sme vedeli, čo máme ďalej zlepšiť
  3. Vytlačte formulár a podpíšte ho    
  4. V ideálnom prípade priložte daňový doklad - faktúru
  5. Formulár a faktúru vložte do balíka, ktorý bude obsahovať kompletný vrátený tovar. Zásielka by mala byť zabalená tak, aby obal bol dostatočný na to, aby nedošlo k poškodeniu výrobku počas prepravy.
  6. Odoslať na našu adresu tradičným spôsobom, samozrejme bez dobierky 🙂 Zásielky s dobierkou nemôžeme akceptovať.

Ako dlho trvá vrátenie peňazí?

Naše pracovné postupy sú nastavené tak, aby sme zvládli spracovať vašu požiadavku o vrátenie peňazí pohodlne do 14 pracovných dní od dňa, keď obdržíme vašu zásielku späť.

Viac informácií

Pokúsili sme sa opísať najdôležitejšie veci pre vrátenie tovaru a reklamácie v IoT SmartHome. Napriek tomu, ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa reklamácií, neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať. Samozrejme, k dispozícii sú vám aj kompletné obchodné podmienky, kde sa dozviete všetko do bodky.